Polska Izba Motoryzacji zaprasza na specjalistyczne szkolenie z przepisów dotyczących odpowiedzialności za wady rzeczy sprzedanej i źle wykonaną usługę.
Zajęcia odbędą się w Warszawie 15 kwietnia 2014 r. (wtorek). Zostaną na nich omówione następujące zagadnienia:
1. Jaki jest zakres odpowiedzialności dealera i warsztatu za wady rzeczy sprzedanej i wadliwie wykonaną naprawę?
2. Jak obronić warsztat w postępowaniu sądowym z powództwa klienta?
3. Jak sobie poradzić w konkretnych sytuacjach? Analizowane będą rzeczywiste problemy, z którymi stykają się pracownicy serwisów i salonów sprzedaży.
4. Co to jest rękojmia za wady rzeczy sprzedanej i czym różni się od reklamacji?
5. Co oznacza odpowiedzialność za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową (tzw. gwarancja ustawowa)?
6. Co w praktyce oznacza gwarancja jakości?
7. Co znaczy "odpowiedzialność za wadliwie wykonaną usługę"?
Szkolenie będzie prowadzone przez mecenas Katarzynę Michno-Nasierowską – eksperta w przepisach prawa dotyczących serwisów motoryzacyjnych.
Szczegóły na temat zajęć są dostępne na stronie www.pim.pl w zakładce "Szkolenia".
0 komentarzy dodaj komentarz