Marki należące do koncernu Goodyear w obecnym sezonie zimowym oferują na polskim rynku całą gamę nowych i zmodernizowanych modeli opon do samochodów osobowych.
Popularna Dębica Frigo 2 ma obecnie zwiększoną ilość rowków obwodowych i promienistych odprowadzających wodę i błoto pośniegowe.
Goodyear UltraGrip 7 odznacza się dużą trwałością i dobrą przyczepnością na śniegu, lodzie, błocie pośniegowym i mokrej nawierzchni. W jej zmodyfikowanej wersji UltraGrip 7+ zastosowano nowy rodzaj opasania, nową mieszankę gumową oraz system 3D-BIS Waffle Blades, usztywniający bieżnik w dowolnych temperaturach dzięki wzajemnemu blokowaniu się klocków. Modele UltraGrip Performance i UltraGrip Performance 2 przeznaczone są do aut luksusowych, odznaczają się cichą pracą, a swą zwiększoną przyczepność do zimowych nawierzchni zawdzięczają dużej ilości poprzecznych krawędzi w rzeźbie bieżnika.
Dunlop SP Winter Sport 3D wykorzystuje poprawiony rozkład ciśnień w oponie do zwiększenia pola jej styku z nawierzchnią, a w SP Winter Response poprawa stabilności wynika ze wzajemnej współpracy różnych rodzajów nacięć bieżnika. Model tej samej marki – Grandtrek SJ6 – przeznaczony jest do samochodów z napędem 4x4 oraz średniej wielkości pojazdów typu SUV.
W oponach Fulda Kristall Montero 2 przez zwiększenie zawartości krzemionki ograniczono efekt twardnienia gumy, a model Kristall Montero 3 wyposażono w trzy nowe rozwiązania: Snow Catcher Technology – chwytanie śniegu przez zacieśniające się rowki bieżnika, Bubble Blade, czyli samoblokujące się lamele i bardziej elastyczną podczas mrozów mieszankę gumy.
0 komentarzy dodaj komentarz