W 2011 roku firma TRW zaczęła używać terminu "Corner Module" w odniesieniu do produkowanych w jej fabrykach części do układów hamulcowych, kierowniczych i zawieszeń. Obecnie rozpoczyna się kampania medialna podkreślająca znaczenie takich podzespołów dla bezpieczeństwa na drodze.
Kampania reklamowa koncentruje się na elementach układu kierowniczego oraz zawieszenia i wykorzystuje zdjęcia pojazdów poruszających się w wielu znanych miejscach. W czasie trwania akcji będzie obowiązywać specjalna promocja w przeznaczonym dla warsztatów programie lojalnościowym TRW Diamonds.
Głównym przesłaniem kampanii jest zwrócenie uwagi na fakt, że korzystanie z części zamiennych najwyższej jakości opłaca się pod każdym względem. TRW podkreśla, że różnica jakości podzespołów bywa niezauważalna gołym okiem, ale niewłaściwie wykonane części mogą być nawet o 20 procent mniej trwałe niż elementy wyprodukowane profesjonalnie.
TRW Układ zawieszenia Promocja Corner Module Układ kierowniczy kampania reklamowa kampania medialna
0 komentarzy dodaj komentarz