Firma Monroe opublikowała nowy katalog marki Magnum, zawierający specjalne sekcje poświęcone produktom z rodziny Van-Monroe (przeznaczonym do samochodów dostawczych) oraz amortyzatorom Monroe Magnum do pojazdów rolniczych.
Asortyment marki wzbogacił się o niemal 140 referencji. Aby zamówić nowy katalog należy skontaktować się z dostawcą produktów marki Monroe lub przedstawicielem firmy Tenneco. Opisy najnowszych amortyzatorów zamieszczono także na platformie TecDoc; katalog jest ponadto dostępny w wersji elektronicznej.
Monroe zaczyna również nową kampanię marketingową, która ma przypominać użytkownikom oraz pracownikom warsztatów samochodowych, że amortyzatory i części zawieszenia zużywają się tak samo jak inne podzespoły i po pewnym czasie wymagają wymiany.
Kampanii towarzyszy hasło "Wszystko się starzeje. Nawet Twoje amortyzatory". W klipie wideo nakręconym dla potrzeb akcji podkreśla się konieczność przeprowadzania kontroli układów zawieszenia w każdym pojeździe oraz wymiany zużytych amortyzatorów po przejechaniu 80 tysięcy kilometrów. Sam klip można obejrzeć w sekcji wideo portalu "Autonaprawa".
0 komentarzy dodaj komentarz