strona główna Aktualności Dunlop o etykietowaniu opon
2013-03-07, ostatnia aktualizacja 2013-03-07 07:11

Dunlop o etykietowaniu opon

Fot. Dunlop

Fot. Dunlop

Od listopada 2012 roku na terenie Unii Europejskiej obowiązują przepisy dotyczące etykietowania opon. Według specjalistów firmy Dunlop sprzedawcy opon w Europie są dobrze poinformowani na temat etykiet oraz wymagań i ograniczeń z nimi związanych. Inaczej rzeczy mają się z klientami: ci pozostają często nieświadomi istnienia etykiety.

Zdaniem Dunlopa nowa etykieta na opony nie wpłynęła znacząco na zakupy w sezonie zimowym. Nalepka zawiera ograniczony zestaw informacji o oponie. Etykieta nie informuje o kluczowych w zimie parametrach, takich jak hamowanie i przyczepność w niskich temperaturach albo o właściwościach jezdnych na śniegu i lodzie.

Firma Goodyear Dunlop podkreśla, że kluczem do sukcesu programu etykietowania opon jest egzekwowanie nowych przepisów i apeluje do krajów członkowskich UE, aby gumy źle sklasyfikowane w ogóle nie były dopuszczane do sprzedaży. W innym wypadku wiarygodność unijnej etykiety na ogumienie będzie zerowa.



Informacja prasowa
Portal publikuje informacje prasowe skierowane do pracujących w warsztatach samochodowych napraw oraz środowiska aftermarketu motoryzacyjnego.



Wasi dostawcy

Podobne

Polecane


ver. 2023#2