Jednym z zagadnień omawianych podczas najbliższego, siódmego Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych będzie działalność marketingowa w praktyce warsztatowej. Pracownicy serwisów samochodowych coraz częściej widzą efekty nadejścia kolejnej fali kryzysu: mniejsza jest liczba zleceń, cięte są koszty, a zwolnienia nie należą do rzadkości.
W takiej sytuacji często rezygnuje się z działalności marketingowej – i robi się to niesłusznie, ponieważ wcale nie musi się ona wiązać z wydatkami na reklamy. Najskuteczniejszym i najtańszym działaniem promocyjnym jest bowiem marketing szeptany, czyli wiadomości wymieniane między klientami na zasadzie poczty pantoflowej. O takich i innych metodach pozyskiwania klientów będzie mowa podczas VII Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych, które odbędzie się w Warszawie w dniach 13 i 14 listopada w hotelu Sofitel Warsaw Victoria.
Program i terminarz spotkania zamieszczono na stronie http://www.konferencjamotoryzacyjna.pl/. Szczegółowe informacje otrzymamy też pod numerami telefonów (22) 845 01 40 albo (22) 646 08 18.
0 komentarzy dodaj komentarz