"Technology with Vision" - tak brzmi nowy slogan, którym będzie posługiwać się firma Hella. Zastąpi on używaną przez ponad 20 lat dewizę "Ideas today for the cars of tomorrow". Fraza "Technology with Vision" będzie stopniowo wprowadzana na całym świecie w trzech wersjach językowych: angielskiej, niemieckiej i chińskiej.
Celem zmiany miało być silniejsze zaakcentowanie doświadczenia firmy w wielu dziedzinach. Zdaniem udziałowców przedsiębiorstwa nowy slogan zwraca uwagę na kompetencje, innowacyjność i stabilność Helli. Dwojakie znaczenie słowa „vision” („wizja” i „wzrok”) ma łączyć przedsiębiorstwo z pojęciami takimi jak oświetlenie i widoczność. Podkreśla ono również umiejętność przewidywania i budowania strategii przez szefów firmy.
W przyszłości slogan ma być połączony z firmowym logo. Hella przygotowała także nowy film, który można obejrzeć po odwiedzeniu strony internetowej http://www.hella.pl/. W czterominutowym materiale prezentowane są doświadczenia i osiągnięcia Helli w dziedzinie technologii oświetleniowej, elektroniki samochodowej i dostaw dla rynku wtórnego.
0 komentarzy dodaj komentarz