Tegoroczne targi Automechanika we Frankfurcie to dla grupy Metelli wydarzenie szczególne. Firma nie tylko zaprezentuje na nich swoje nowe produkty i odświeżony wizerunek, ale także będzie obchodzić pięćdziesiąte urodziny.
Największą atrakcją stoiska będzie nowość Metelli – zestaw rozrządu, zawierający pasek, pompę wody oraz napinacze. Jednak rok 2012 jest dla producenta z Brescii wyjątkowy również z innego powodu – mija w nim 50 lat od momentu założenia firmy i jest to okazja do uczczenia rozwoju włoskiego zakładu, który zaistniał w ponad 90 krajach i bez wątpienia zasłużył na miano lidera wśród producentów części samochodowych.
W ciągu pięćdziesięciu lat mały warsztat mechaniczny zmienił się w ogromną firmę, posiadającą 3 zakłady produkcyjne oraz biura handlowe i administracyjne, w których pracuje 450 osób. Każdego roku zakłady Metelli opuszcza około 20 milionów produktów, z których większość trafia na niezależny rynek części zamiennych. We Frankfurcie firmowej ekspozycji będzie towarzyszyła prezentacja nowego systemu identyfikacji wizualnej grupy oraz czterech posiadanych przez nią marek: Metelli, KWP, Graf i Cifam. Celem tego projektu jest ujednolicenie czterech marek poprzez przyjęcie form, rozmiarów i kolorów o niepowtarzalnym i charakterystycznym dla Metelli charakterze. Innowacją objęto wszystkie narzędzia komunikacyjne grupy, od dokumentacji firmowej i handlowej po kampanie reklamowe 2011/2012 z nowym hasłem, a także film o przedsiębiorstwie, opakowania i stronę internetową.
Odnowa ta jest częścią ewolucji wizerunku, któremu towarzyszy wprowadzenie nowego planu pod hasłem „Motoryzacyjna pasja”. Ma on na celu połączenie wszystkich marek grupy i podkreślenie roli pasji w pracach badawczych, rozwojowych i produkcyjnych.
0 komentarzy dodaj komentarz