W celu ułatwienia wyszukania odpowiedniego oleju koncern ENI uruchomił specjalną wyszukiwarkę internetową, działającą pod adresem http://eni-ita.lubricantadvisor.com/?lang=pol. Informacje uzyskane za pośrednictwem strony (dostępnej również w wersji polskiej) pozwalają wybrać odpowiedni środek właścicielom samochodów osobowych, pojazdów ciężarowych, autobusów, motocykli, skuterów, mopedów, quadów, urządzeń rolniczych i maszyn przemysłowych.
Marka ENI zastąpiła nazwę Agip, która od 1952 roku sygnowała opakowania olejów z rysunkiem przedstawiającym sześcionogiego psa. Jest to rezultat zmian organizacyjnych zachodzących we włoskim koncernie chemicznym. Sześcionogi pies jest obecnie znakiem handlowym wyróżniającym wszystkie wyroby firmy, sprzedawane pod wspólną marką ENI, która zastąpiła dotychczasowe nazwy towarowe. Stare opakowania będą dostępne aż do wyczerpania zapasów.
Wraz z ustandaryzowaniem logo nastąpiła też zmiana asortymentu produktów. Obecna ich lista jest krótsza od poprzedniej, ale pokrywa te same i nowe obszary zastosowań.
0 komentarzy dodaj komentarz