Firma Orlen uruchomiła nową witrynę internetową poświęconą marce olejów silnikowych Platinum Orlen Oil. Strona http://www.platinumorlenoil.pl/ powstała w celu przedstawienia marki Platinum jako indywidualnej, specyficznej grupy produktów. Cały asortyment olejów silnikowych i przekładniowych oraz kosmetyków samochodowych podzielono na sekcje odpowiadające różnym segmentom: samochodom osobowym, pojazdom ciężarowym, motocyklom i łodziom motorowym.
Serwis zawiera nowoczesny katalog produktów, pozwalający łatwo dobrać odpowiedni preparat do używanego pojazdu. W nawigacji pomagają zastosowane na stronie elementy w technologii Flash. W witrynie znajdziemy również sekcję „Multimedia”, w której zgromadzono galerię zdjęć i materiały wideo wykorzystywane podczas kampanii reklamowych oraz różnych wydarzeń wspieranych przez markę Platinum.
Strona została zintegrowana z serwisami społecznościowymi Facebook i YouTube; dzięki tym sieciom ułatwiona jest dwustronna komunikacja z klientami, a internauci są zachęcani do zapoznania się z marką Platinum. Ruch w witrynie jest mierzony za pomocą narzędzia Google Analytics, które ma pomóc w podejmowaniu działań marketingowych.
Autorem koncepcji serwisu i jego wykonawcą jest agencja interaktywna INSIGNIA.
0 komentarzy dodaj komentarz