Volvo nawiązało współpracę z firmą Mitsubishi. Jej efektem ma być nowa wersja systemu multimedialnego – Volvo Sensus.
Zadanie, za które odpowiedzialne jest Mitsubishi, to opracowanie nowego systemu multimedialnego do kolejnej generacji samochodów Volvo. Japońska firma dostarczy moduł centralny i będzie głównym dostawcą całego systemu Sensus. Układ ten będzie sterował mediami, nawigacją oraz wybranymi ustawieniami samochodu. Dodatkowo będzie on umożliwiał komunikację auta z cyfrowymi urządzeniami, jak np. smartfon, czy tablet.
-Projektujemy nasze samochody patrząc na potrzeby i styl życia ludzi. Pogłębiona współpraca z firmą Mitsubishi, która od wielu lat jest dostawcą podzespołów Volvo, umożliwi nam pełniejszą integrację funkcji multimedialnych w naszych samochodach. Mamy nadzieję, że to strategiczne partnerstwo wzmocni dodatkowo naszą pozycję na rynku motoryzacyjnym - powiedział Stefan Jacoby, Prezes Volvo Car Corporation.
0 komentarzy dodaj komentarz