Fan City Tour to ogólnopolski projekt związany z piłkarskimi mistrzostwami. Jego celem jest organizacja stu jednodniowych Mobilnych Stref Kibica w miejscowościach nie pełniących roli miast – gospodarzy zawodów. Strefy będą podróżować po całej Polsce, a wszyscy zainteresowani będą mogli wziąć udział w plenerowych imprezach, połączonych z oglądaniem na żywo transmisji piłkarskich rozgrywek
Kia, jako jeden z pięciu partnerów projektu, będzie miała do dyspozycji własną ciężarówkę, wyposażoną w hydraulicznie wysuwany ekran diodowy o powierzchni 15m2, na którym goście będą oglądali mecze. Ciężarówce będzie towarzyszyło miasteczko, w którym pozostali partnerzy zorganizują animacje i konkursy z nagrodami. Jak szacują organizatorzy mobilne strefy kibica odwiedzi około pół miliona ludzi.
Oficjalna inauguracja nastąpi w pierwszych dniach czerwca w Warszawie, skąd Mobilne Strefy Kibica wyruszą w Polskę.
0 komentarzy dodaj komentarz