strona główna Wydarzenia Odświeżony wizerunek marki S-PLUS
2012-04-30, ostatnia aktualizacja 2012-04-30 13:19

Odświeżony wizerunek marki S-PLUS

S-PLUS

S-PLUS

Należąca do grupy Auto-Plast Produkt marka S-PLUS odświeża swój wizerunek. Firma zmienia logotyp, wystrój i oznakowanie salonów, wygląd strony internetowej oraz materiały reklamowe i edukacyjne.

S-PLUS jest pierwszą w Polsce siecią franczyzową specjalizującą się w dwóch rodzajach kosmetyki samochodowej. Firma proponuje klientom usługi Auto Detailing i SMART Repair. Pod pierwszą nazwą kryje się proces kosmetyki samochodowej, dzięki której auto jest doprowadzane pod względem czystości do stanu jak najbliższego fabrycznemu. Czynności wykonywane przez pracowników firmy obejmują dokładne odkurzanie i pranie wnętrza pojazdu i mycie z zewnątrz wraz z odświeżeniem powłoki lakierniczej w procesie polerowania. Umożliwia to usunięcie śladów dotychczasowej eksploatacji (na przykład plam i innych trwałych zabrudzeń) oraz pozbycie się nieprzyjemnych zapachów (w tym zapachu dymu papierosowego). W salonach S-PLUS można też uporać się ze śladami lotnej rdzy, owadów i smoły.

Usługi SMART Repair polegają na wykonywaniu szybkich napraw estetycznych. Dotyczy to usuwania rys i otarć lakieru poprzez miejscowe lakierowanie, likwidowania wgnieceń (bez konieczności późniejszego lakierowania), naprawy tapicerek materiałowych i welurowych oraz naprawy i regeneracji tapicerek skórzanych i kierownic. Firma zajmuje się poza tym naprawą plastikowych elementów samochodu (spawaniem plastiku, uzupełnianiem ubytków, odtwarzaniem koloru i struktury materiału) i naprawą uszkodzeń szyb klejonych (na przykład odprysków i niewielkich pęknięć).

W całej Polsce pod marką S-PLUS działają 24 placówki. Najnowsze salony otworzono w Warszawie i w Piasecznie, a kolejne powstają obecnie w Gdyni i Kielcach.



 

Wasi dostawcy

Podobne

Polecane


ver. 2023#2