strona główna Wydarzenia Renault i Ferrari są najbardziej widocznymi markami
2012-03-14, ostatnia aktualizacja 2012-03-14 01:38

Renault i Ferrari są najbardziej widocznymi markami

Renault

Renault

Z raportu „Cars & Social Media”, opublikowanego przez sieć eBuzzing wynika, że w mediach społecznościowych najpopularniejszymi markami samochodowymi są Renault i Ferrari. Raport sporządzono na podstawie analizy treści trzech milionów stron WWW; badania były prowadzone w okresie ostatnich ośmiu miesięcy ubiegłego roku. Analitycy wzięli pod lupę około 50 milionów tekstów zaczerpniętych z różnych źródeł (blogów i serwisów informacyjnych) w pięciu językach (angielskim, włoskim, niemieckim, hiszpańskim i francuskim). Okazało się, że Renault jest wymieniany w 9 procentach źródeł. Taki sam wynik uzyskała marka Ferrari. Tuż za nimi uplasował się Fiat (8 procent) oraz Mercedes-Benz (7 procent). Ponad połowa ankietowanych szuka w Sieci informacji przed zakupem auta – mówi Norbert Kilen z agencji Think Kong, reprezentującej cieć eBuzzing w Polsce. 

W opracowaniu wzięto też pod uwagę pozycję marek motoryzacyjnych w serwisie Facebook.  Do najbardziej popularnych producentów (pod względem liczby fanów) należą: BMW (6,5 miliona fanów), Ferrari (5 milionów) oraz Mercedes-Benz (ponad 4 miliony).  Pod względem stopnia zaangażowania fanów najlepiej wypadają marki takie jak Caterham, Maybach i Hummer. Z analizy wynika, że internauci reagują najsilniej na zdjęcia pojazdów.

Sieć eBuzzing, będąca częścią grupy Wikio, specjalizuje się w realizacji kampanii wideo. 

renault



Wasi dostawcy


Podobne

Polecane


ver. 2023#2