strona główna Wydarzenia Opony Continentala zwyciężają w teście letniego ogumienia
2012-02-26, ostatnia aktualizacja 2012-02-26 00:38

Opony Continentala zwyciężają w teście letniego ogumienia

Fot. Continental

ContiPremiumContact 5

Fot. Continental

Produkowana przez firmę Continental opona ContiPremiumContact 5 została zwycięzcą pierwszego w bieżącym roku rankingu letnich opon. ContiPremiumContact 5 jest najnowszym modelem marki Continental. W teście przeprowadzonym przez magazyn „ACE Lenkrad” wzięło udział także 14 innych opon letnich w rozmiarze 205/55 R 16.

O sukcesie opony Continentala zdecydowały najwyższe noty uzyskane w testach hamowania i prowadzenia na mokrej nawierzchni oraz doskonała przyczepność podczas pokonywania śliskich zakrętów. ContiPremiumContact 5 może się również pochwalić najkrótszą drogą hamowania na suchych nawierzchniach.

Test opon letnich przeprowadzili eksperci stowarzyszeń ACE Germany (Auto Club Europa), ARBO (Automobilklub Austriacki) i GTÜ ( Stowarzyszenie Nadzoru Technicznego w Niemczech). Oprócz właściwości jezdnych brano pod uwagę najlepszy stosunek jakości do ceny. W tym przypadku zwyciężyła opona Speed-Life produkowana przez wiedeńską firmę Semperit. Autorzy rankingu przyznali jej ogólną ocenę „rekomendowana”.

W najnowszym zestawieniu magazynu „ACE Lenkrad” tylko dwa modele opon uzyskały najwyższą notę („wysoce rekomendowane”). Były nimi: opisywana opona ContiPremiumContact 5 Continentala i SP Sport Fast Response marki Dunlop. Sześć produktów otrzymało ocenę „rekomendowane”, cztery – „rekomendowane z ograniczeniami” lub „ledwo rekomendowane”. Trzy modele otrzymały najniższą notę („nierekomendowane”) z powodu poważnych luk w poziomie bezpieczeństwa.

  • 2012-03-02 11:58

    Continental ContactSport 5

    Opona.pl

    To prawda, o oponach Continental ContactSport 5 można powiedzieć wiele dobrego. Użytkownicy chwalą je przede wszystkim za wysoką przyczepność nawet na mokrej powierzchni i przy dużej prędkości.

    skomentuj



Wasi dostawcy


Podobne

Polecane


ver. 2023#2