Firma Castrol zaczyna dziś (20 lutego) kolejną kampanię reklamową olejów Castrol EDGE, podczas której będą emitowane nowe klipy reklamowe z udziałem Jerzego Dudka. Kampania została przygotowana przez studio Gruppa 66 Ogilvy. Wybór bramkarza na bohatera spotów nie jest przypadkowy: Castrol to oficjalny sponsor organizowanych przez federację UEFA mistrzostw Europy w piłce nożnej. Ośmiosekundowe spoty będą emitowane na antenie Telewizji Polskiej wraz z programem „Droga do Euro” (którego sponsorem również jest Castrol).
Na kampanię telewizyjną składają się cztery spoty. Od marca będą one wspomagane reklamą prasową, a od czerwca – akcją outdoorową. Jednocześnie zostanie zorganizowana promocja, podczas której będzie można wygrać bilety na mecze Euro 2012.
Oleje Castrol EDGE korzystają z osiągnięć technologii FST (Fluid Strength Technology). Niezależne testy wykazują, że dzięki jej zastosowaniu oleje są o 40 procent bardziej wytrzymałe i skutecznie ograniczając kontakt metal-metal przyczyniają się do mniejszego zużycia silnika.
Klipy z udziałem Jerzego Dudka znajdziemy w serwisie YouTube.
0 komentarzy dodaj komentarz