Pismo „Manager Magazin” po raz szesnasty przedstawiło wyniki badania wizerunku najbardziej znaczących przedsiębiorstw w Niemczech. Badaniem „Imageprofile 2012” objęto 170 firm działających w 10 branżach. Wśród ocenianych znalazły się między innymi koncerny uwzględniane w niemieckim indeksie giełdowym (DAX), najważniejsze niemieckie przedsiębiorstwa rodzinne oraz firmy działające na skalę globalną. Ankiety przeprowadzono wśród 4 050 przedstawicieli kadry zarządzającej.
W kategorii przedsiębiorstw branży przemysłowej zwyciężyła firma Bosch. Zajęła ona także piąte miejsce w ogólnym rankingu najbardziej renomowanych przedsiębiorstw. Jest to znaczący awans w porównaniu z rokiem 2008, kiedy Bosch uplasował się w tym samym rankingu na miejscu jedenastym.
Doskonałe noty uzyskał Bosch w kategoriach „Solidność finansowa” i „Innowacyjność”. W kategorii „Zrównoważony rozwój” spółka została oceniona najwyżej spośród wszystkich przedsiębiorstw. Respondenci docenili w ten sposób dbałość szefów Boscha o to, by rozwojowi ekonomicznemu towarzyszyła działalność prospołeczna i proekologiczna.
0 komentarzy dodaj komentarz