Firma ZF Services ma w katalogu nowe, sprzedawane osobno tuleje gumowo-metalowe marki Lemförder. Mogą być one stosowane podczas naprawy tylnego zawieszenia we wszystkich pojazdach osobowych skonstruowanych na platformie EUCD.
Zużycie jednego z elementów gumowo-metalowych w ramieniu sterującym lub wahaczu wzdłużnym tylnej osi pojazdu zbudowanego na platformie EUCD skutkuje zwykle koniecznością wymiany całego ramienia lub wahacza. Tymczasem nowe połączenia gumowo-metalowe marki Lemförder można nabyć i wymienić oddzielnie.
Asortyment sprzedawanych osobno oryginalnych produktów marki Lemförder będzie się stale zwiększał. Na razie oferta dotyczy wybranych modeli Ford i Volvo. W przypadku Forda są to pojazdy S-Max i Galaxy (produkowane od roku 2006) oraz Mondeo (od 2007 roku). Dla Volvo są to modele: XC 70, V70 (od 2007 roku), XC 60 (od 2008 roku) oraz S60 i V60 (od 2010 roku). Elementy te są dostępne są również dla Forda Mondeo Turniera (modele produkowane w latach 2000-2007) – czyli samochodów, które nie bazują ma platformie EUCD.
2012-01-26 06:16
WOW
Martino
To odkryli Amerykę ;-) Pewnie w cenie tulei u innych będzie cały wahacz.
2012-01-26 08:35
Żenada
Sagit
Inni producenci już dawno mieli takie rozwiązania. Chyba kryzys zagląda im w oczy:) Ciekawe jak to będzie wyglądało cenowo.
2 komentarzy dodaj komentarz