strona główna Wydarzenia Dębica na szczycie rankingu "Rzeczpospolitej"
2011-12-22, ostatnia aktualizacja 2011-12-22 00:35

Dębica na szczycie rankingu "Rzeczpospolitej"

Dębica Frigo 2

Dębica Frigo 2

Dziennik „Rzeczpospolita” opublikował kolejny ranking polskich marek. W tym roku oceniono 330 polskich przedsiębiorstw, których łączna wartość wyniosła 57 miliardów złotych. Do zyskujących na wartości znaków należy Dębica. Zajmuje ona 15. pozycję wśród najmocniejszych marek produktów niespożywczych oraz pierwsze miejsce w branży oponiarskiej. W klasyfikacji ogólnej marka Dębica awansowała na 126. miejsce (ze 144. pozycji w ubiegłym roku).

Dębica zajęła także 4. pozycję w rankingu marek produktów niespożywczych (pod względem świadomości marki) oraz 36. miejsce wśród wszystkich produktów. Jednocześnie Dębica zajęła 13. pozycję pod względem wskaźnika poleceń (referencji) - w tym przypadku określa się odsetek użytkowników skłonnych do polecenia marki innym osobom.

Ranking najcenniejszych polskich marek jest kolejnym zestawieniem, w którym znalazła się Firma Oponiarska Dębica. Według innej listy - także przygotowanej przez „Rzeczpospolitą” - spółka należy do grona trzydziestu największych polskich eksporterów. Z kolei w zestawieniu pięciuset największych polskich przedsiębiorstw w 2010 roku, opublikowanym przez tygodnik „Polityka”, firma zdobyła tytuł lidera branży oponiarskiej.

Tagi

Dębica  Opony  Ogumienie  Zimówki   



 

Wasi dostawcy

Podobne

Polecane


ver. 2023#2