Olsztyński serwis Premio Falco, kierowany przez Krzysztofa Zduna, należy do placówek świadczących usługi na najwyższym poziomie - wynika z ogólnopolskiego badania obejmującego 15 sieci warsztatów samochodowych.
Badanie, przeprowadzone między 18 kwietnia a 21 maja przez ankieterów grupy International Service Check, miało charakter Mystery Shopping (ankieterzy podawali się za klientów). Oceniano przede wszystkim jakość obsługi – bezpośrednią i telefoniczną. Sprawdzano także wiedzę personelu oraz czystość i porządek w badanych serwisach.
W każdej sieci serwisowej przebadano po trzy losowo wybrane placówki (czyli łącznie 45 warsztatów) na terenie całego kraju. Zadaniem „fałszywych” klientów było telefoniczne zarezerwowanie wizyty, ocena wyglądu warsztatu oraz analiza obsługi – od powitania
i realizacji usługi aż do pożegnania. Działający przy ulicy Wincentego Pastrowskiego 28 serwis Premio w Olsztynie uzyskał aż 92,4 procent ocen pozytywnych.
Sieć Premio liczy obecnie 106 punktów w całej Polsce. Serwisuje się w nich między innymi opony, wydechy i układy hamulcowe. Mechanicy warsztatów Premio wymieniają też olej, korygują geometrię kół oraz wykonują przeglądy okresowe.
Placówki Premio od momentu powstania są związane z Goodyearem. W punktach serwisowych oferowane są więc głównie opony amerykańskiego koncernu . Oprócz gum marek Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava czy Dębica można jednak kupić także opony innych producentów.
0 komentarzy dodaj komentarz