Sieć serwisów samochodowych Premio będzie prowadzić latem plenerowe akcje promocyjne i kontynuować kampanię reklamową w Internecie, posługując się sloganem „Kochasz swoje auto? My również!”. Jest to kontynuacja zapoczątkowanej zimą akcji, nagrodzonej w 20. edycji konkursu Idea Awards.
Serwisy Premio uruchomiły swój profil w portalu społecznościowym Facebook (http://www.facebook.pl/PremioSerwis) i oferują bezpłatne przeglądy samochodów. Usługę można zamówić za pośrednictwem firmowej strony WWW (http://www.premio.pl/). Akcji promocyjnej mają towarzyszyć tradycyjne materiały reklamowe (bilboardy i ulotki informacyjne).
Premio liczy obecnie 105 punktów serwisowych typu fast-fit działających w całej Polsce. Można w nich serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Sieć od początku jest związana z Goodyearem. W punktach serwisowych sprzedawane są więc przede wszystkim opony marek należących do amerykańskiego koncernu (Goodyear, Dębica, Dunlop, Fulda i Sava), ale zainteresowani nabędą także inne gumy.
0 komentarzy dodaj komentarz