strona główna Wydarzenia Kampania Monroe 4x3
2009-09-30, ostatnia aktualizacja 2009-09-30 10:52

Kampania Monroe 4x3

Kampania Monroe 4x3

Fot. Monroe

Kampania Monroe 4x3

Zdaniem firmy Tenneco, do której należy marka amortyzatorów Monroe, kryzys ekonomiczny wpływa negatywnie na stan bezpieczeństwa ruchu drogowego, ponieważ maleje obecnie liczba naprawianych i serwisowanych pojazdów. Dlatego przed zbliżającym się sezonem jesienno-zimowym Monroe® wraz z dystrybutorami produktów tej marki wprowadza promocyjną sprzedaż nowych amortyzatorów pod hasłem Kup 4, zapłać za 3. Akcja ta rozpoczęła się 15 września i trwać będzie w niezależnych warsztatach na terenie kraju do 15 października 2009. Obejmuje ona również darmowy przegląd amortyzatorów. Wszystkie zainteresowane nią placówki usługowe otrzymają odpowiednie ulotki i plakaty. Ponadto inicjatywa propagowana będzie przez lokalne rozgłośnie radiowe, by zachęcić użytkowników pojazdów do wizyt w warsztatach.



Wasi dostawcy

Podobne

Polecane


ver. 2023#2