Fiat Auto Poland rozpoczyna akcję promocyjną „Testuj Fiata”, przeznaczoną głównie dla mieszkańców tych regionów Polski, w których nie ma firmowych salonów sprzedaży (lub gdzie kontakt z autoryzowanym sprzedawcą samochodów jest utrudniony).
Do końca września w różnych miejscowościach powstaną miasteczka promocyjne „Testuj Fiata”; pracownicy firmy zaprezentują w nich modele marek Abarth, Alfa Romeo, Jeep, Lancia i Fiat. Goście będą mogli odbyć jazdy testowe różnymi maszynami (m.in. Fiat 500, Sedici, Linea, Punto Evo, Bravo, Alfa Romeo Mito i Giulietta). W miasteczkach pojawią się również przedstawiciele salonów sprzedaży odpowiedzialni za obsługę regionu oraz pracownicy spółki Fiat Bank, przygotowujący propozycje finansowania zakupu nowego pojazdu.
W miasteczkach stanie też sferyczny namiot multimedialny – zainteresowani zapoznają się w nim z historią Grupy Fiata. W tym roku obchodzi ona 90. rocznicę obecności w Polsce i podkreśla ten fakt eksponując zabytkowego Fiata 508 Balilla Spider i Fiata 1800.
Organizatorzy przygotowali konkurs, w którym główną nagrodą jest jedyny na świecie egzemplarz Fiata 500 przygotowany specjalnie na 90-lecie Fiata w Polsce. Akcja „Testuj Fiata” będzie prowadzona jeszcze w 19 miastach. Terminarz imprez można znaleźć na stronie http://www.fiatpress.pl/press/article/1109.
0 komentarzy dodaj komentarz