Firma Motomarketing jest wydawcą książki „Narzędzia marketingowe w warsztacie samochodowym. Podręcznik 2”, będącej następcą pozycji „Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego” z 2006 roku.
Podręcznik to praca zbiorowa pod redakcją Macieja Matczaka, przygotowana z myślą o właścicielach i pracownikach autoryzowanych stacji obsługi oraz niezależnych warsztatów bądź o osobach nadzorujących tworzenie i działanie sieci serwisów.
Książkę podzielono na trzy części. Pierwsza przedstawia podstawy marketingu oraz specyfikę usług serwisowych, omawia zagadnienia związane z wizerunkiem firmy i narzędzia marketingowe. W drugiej części znajdziemy propozycje wykorzystania mechanizmów takich jak promocja sprzedaży, reklama lub marketing bezpośredni. Autorzy poświęcili też miejsce zasadom przygotowywania reklam, listów, ulotek i ekspozycji. Część trzecia to podsumowanie całej książki, omawiające metody marketingu wewnętrznego, sposoby zdobywania lojalnych klientów i opisujące badanie efektów podejmowanych działań marketingowych.
Podręcznik można zamówić na stronie http://www.motomarketing.pl/. Książka liczy 400 stron, a jej cena jest zależna od wybranej formy płatności i wynosi od 168 do 189 złotych.
0 komentarzy dodaj komentarz