Zimą w warsztatach i sklepach samochodowych panuje ożywiony ruch. Klienci zmieniają opony, uzupełniają olej silnikowy, wymieniają żarówki, a przy tej okazji wnoszą do pomieszczeń dużo błota i śniegu.
Tworzące się na posadzkach kałuże brudnej wody są nie tylko nieestetyczne, lecz także niebezpieczne, ponieważ łatwo się na nich pośliznąć i przewrócić. Dlatego personel usługowych i handlowych placówek stara się je jak najszybciej usuwać, lecz są to przeważnie wysiłki bezskuteczne. Tymczasem problem ten można rozwiązać w sposób o wiele bardziej efektywny i znacznie mniej kłopotliwy, dzięki zastosowaniu specjalnych wodochłonnych i antypoślizgowych mat wejściowych, układanych wszędzie tam, gdzie podłogi przy wejściach do budynków są szczególnie narażone na zabrudzenie.
Takie właśnie rozwiązanie oferuje specjalistyczna firma CWS-boco Polska. Dostarczane przez nią maty wejściowe wykonywane są z bardzo mocnych włókien nylonowych, których odpowiedni splot pozwala wchłaniać około 90 procent nanoszonych na nie zanieczyszczeń suchych oraz 70 procent mokrych. Włókna nylonowe odznaczają się przy tym wysoką odpornością na uszkodzenia mechaniczne i ścierne zużycie. Dzięki temu wykonane z nich maty długo zachowują swe walory funkcjonalne oraz estetyczny wygląd nawet przy bardzo intensywnym użytkowaniu.
Istotną rolę w strukturze maty odgrywa nie tylko jej tekstylna warstwa chłonna, lecz również znajdujące się pod nią gumowe podłoże. Zapobiega ono niepożądanemu przesuwaniu się całej maty na lastrykowych lub ceramicznych posadzkach. Pod tą warstwą gumową nie gromadzi się woda, ponieważ szeroki profil uformowany na jej obwodzie szczelnie przylega do gładkiej podłogi.
Niezależnie od wymienionych funkcji technicznych maty mogą być wykorzystywane w celach marketingowo-reklamowych, gdyż na życzenie klienta producent jest w stanie umieszczać na nich dowolne elementy graficzne, na przykład: logo firmy lub markę promowanego przez nią produktu, komunikaty informacyjne czy reklamowe.
Oferta firmy CWS-boco Polska nie ogranicza się do dostawy samego produktu, lecz obejmuje również pełny zakres jego serwisowania. W ramach umowy, którą nazwać można „wynajmem czystości”, dostawca zapewnia klientowi profesjonalne doradztwo podczas instalowania i użytkowania mat, a także ich regularne wymiany, pranie, czyszczenie i konserwację. W zależności od indywidualnych warunków, występujących w obiektach i pomieszczeniach chronionych przed zabrudzeniem, wymiana brudnej maty na czystą odbywa się bezpośrednio u klienta co 7, 14 lub 28 dni. Dodatkową korzyścią towarzyszącą tego rodzaju usługom jest regularna kontrola stopnia zużycia wymienianych mat i ich ewentualne eliminowanie z obiegu. Klient otrzymuje matę zawsze całkowicie sprawną, czystą i niebudzącą zastrzeżeń estetycznych.
0 komentarzy dodaj komentarz