Felga Ronal RR10 Racing jest zainspirowana wyścigowym designem z lat 80-tych. Ronal Group przedstawiła swoją nowość rynkową, która wprowadza klimaty z przeszłości i sportów motorowych.
- Nowa konstrukcja bazuje na historycznym wyścigowym wyglądzie klasycznej obręczy z lat 80-tych, ale RR10 jest jeszcze bardziej ekskluzywna i wyrafinowana. Podobnie jak kultowa obręcz R10 turbo, RR10 ma również szprychy w kształcie wachlarza do chłodzenia hamulców i zamknięty kształt dla lepszej aerodynamiki - wyjaśnia Mirco Herrmann, EVP Group Sales w Ronal Group.
Nowa felga ma dwie specjalne cechy. Pierwsza to wieloczęściowa obręcz składająca się z tarczy koła i podstawy obręczy z polerowanym toczonym rogiem oraz montażu za pomocą oryginalnych tytanowych śrub. Druga jej cecha to dwuczęściowa konstrukcja, która może być opcjonalnie wyposażona w kołpaki z centralnym zamkiem w kolorze czarnym, niebieskim lub czerwonym (REV Centerlock). Pokrywa zamka centralnego jest zatrzaskiwana jak zwykły kołpak piasty. Nie jest konieczne wiercenie ani inne modyfikacje obręczy. Aplikacje można zamówić u dealera jako akcesoria.
Obręcz RR10 Racing10 została opracowana w wersji dwuczęściowej ze względu na duże zapotrzebowanie i jest obecnie jedyną wieloczęściową obręczą w ofercie Ronal na rynku wtórnym. Oferowana jest w rozmiarze 7,0x15 cali oraz w późniejszym czasie 7,5x16 cali. Do wyboru są powierzchnie Bronze matt lub Retro silver.
Wyścigowa konstrukcja RR10 pasuje do wielu klasycznych samochodów, takich jak VW Polo, Golf, Jetta, Scirocco, BMW serii 3 (E30), Opel Corsa, Ascona, Kadett, Mercedes W123, W124, W201 lub Audi 80, 90, 100, 200.
Więcej informacji, w tym kombinacje kolorów obręczy centralnego zamka znaleźć można na internetowej stronie producenta www.ronal-wheels.com.
Informacja prasowa
Portal publikuje informacje prasowe skierowane do pracujących w warsztatach samochodowych napraw oraz środowiska aftermarketu motoryzacyjnego.
0 komentarzy dodaj komentarz