strona główna Technika motoryzacyjna Wzmocnione części układu kierowniczego i zawieszenia do pojazdów elektrycznych
2024-12-04, ostatnia aktualizacja 2024-12-04 12:22

Wzmocnione części układu kierowniczego i zawieszenia do pojazdów elektrycznych

Wzmocnione części zamienne do pojazdów akumulatorowych są w ofercie firmy Sidem

Sidem

Wzmocnione części zamienne do pojazdów akumulatorowych są w ofercie firmy Sidem

Pojazdy elektryczne zasilane akumulatorowo (pojazdy BEV) mają bardziej obciążone elementy układu kierowniczego i zawieszenia w porównaniu z samochodami mającymi silniki spalinowe. Są one jednostkami znacznie cięższymi ze względu na obecność akumulatora trakcyjnego.

Firma Sidem wzmocniła oferowane przez siebie komponenty do pojazdów BEV, aby poradziły sobie z dodatkowym obciążeniem, wyższym momentem obrotowym i wibracjami, zapewniając bezpieczniejszą i wygodniejszą jazdę.

Solidniejsza konstrukcja
W oferowanych przez firmę Sidem częściach układu kierowniczego i zawieszenia pojazdów BEV zastosowano sworznie kulowe wykonane ze stali chromowanej, co powinno zapewniać wytrzymałość i trwałość. Średnica sworzni kulowych jest istotna ze względu na duże obciążenie i wyższy moment obrotowy pojazdów typu BEV. Oferowane sworznie kulowe w pojazdach BEV do przegubów kulowych, przegubów osiowych i łączników stabilizatora mają większą średnicę niż te do samochodów z silnikami spalinowymi (ICE).

W przypadku kilku modeli Tesli średnica sworznia kulowego firmy Sidem jest większa niż w przypadku wersji oryginalnego wyposażenia (OE), co zapewnia dodatkową odporność na większe obciążenie i wyższy moment obrotowy

Dla użytkowników pojazdów BEV istotna jest aerodynamika wpływająca na wydajność i zasięg. Zawieszenie zaprojektowano tak, aby zachować profil aerodynamiczny pojazdu, zmniejszając przechyły nadwozia podczas pokonywania zakrętów. Oferowane przez firmę Sidem łączniki stabilizatora do pojazdów BEV mają większą średnicę sworzni kulowych, dzięki czemu stabilizator może wytrzymać duże obciążenia i wyższy moment obrotowy pojazdów elektrycznych zasilanych akumulatorowo.

Redukcja wibracji i hałasu
Przez wzgląd na to, że pojazdy BEV generują mniej hałasu i wibracji niż silniki spalinowe, jeszcze ważniejszym staje się minimalizowanie hałasu drogowego i wibracji przenoszonych do kabiny. Asortyment cichych bloków firmy Sidem ułatwia ruch oraz izoluje wibracje i hałas, zapewniając wyższy komfort jazdy.

Wahacze Audi e-tron są wyposażone w hydrauliczne ciche bloki. Płyn hydrauliczny przepływa przez gumowe komory, co skutkuje lepszą absorpcją nawet najmniejszych drgań

Bezpieczniejsza instalacja
W ofercie firmy Sidem znajduje się także wahacz poprzeczny o specjalnej konstrukcji, który jest rozwiązaniem dla problemu słabych przegubów kulowych. Przegub kulowy wahacza stosowny w modelach Tesli pierwszej generacji jest wbudowany bezpośrednio w aluminiową obudowę, dzięki czemu część działa z maksymalną wytrzymałością i zapewnia bezpieczną instalację i jazdę.

Wbudowany przegub kulowy w wahaczu poprzecznym dla Tesli

- W przypadku pojazdów ICE i wszystkich typów pojazdów elektrycznych nasza firma oferuje najbogatszy asortyment części układu kierowniczego i zawieszenia - zapewnia Jonas Maelfait, kierownik zespołu ds. zarządzania produktami w firmie Sidem.



Informacja prasowa
Portal publikuje informacje prasowe skierowane do pracujących w warsztatach samochodowych napraw oraz środowiska aftermarketu motoryzacyjnego.



Wasi dostawcy

Podobne

Polecane


ver. 2023#2