Astara NIP Poland, oficjalny dystrybutor Nissana w Polsce, oraz AkzoNobel Car Refinishes Polska, dostawca materiałów lakierniczych, podpisały umowę zakładającą udoskonalenie standardów autoryzowanych serwisów Nissana poprzez wdrożenie najnowocześniejszych technologii napraw blacharsko-lakierniczych. Wybór spółki AkzoNobel jako rekomendowanego dostawcy do autoryzowanych serwisów japońskiej marki ma się przyczynić do zwiększenia satysfakcji klientów, skrócenia czasu wykonywania napraw oraz poprawy rentowności warsztatów.
AkzoNobel dostarcza na rynek polski innowacyjne materiały lakiernicze marek Sikkens oraz Lesonal. Dzięki wysokiej zawartości pigmentów produkty te pozwalają zmniejszyć liczbę warstw potrzebnych do aplikacji, co redukuje zużycie materiałów, skraca czas pracy i obniża koszty napraw. Łatwy i szybki dostęp do narzędzi AkzoNobel umożliwiaj precyzyjne dopasowanie kolorów, co jest kluczowe dla osiągania optymalnej efektywności. Marka stale aktualizuje bazę danych, która zawiera ponad dwa miliony receptur. Regularnie dodaje nowe i modyfikuje istniejące receptury, aby jak najlepiej odwzorowywały kolory współczesnych pojazdów.
AkzoNobel korzysta z cyfrowych rozwiązań, takich jak zaawansowany spektrofotometr Automatchic™ czy oparta na chmurze, zapewniająca w czasie rzeczywistym dostęp do wyszukiwania kolorów aplikacja MIXIT™, które w pełni wykorzystują nowoczesne technologie kolorystyczne.
Aby zadbać o optymalne wdrażanie najnowocześniejszych rozwiązań, w ramach współpracy firmy uzgodniły ścieżkę szkoleniową oraz system certyfikacji dla pracowników serwisów Nissana.
0 komentarzy dodaj komentarz