Firma Würth Polska, dostawca techniki zamocowań i produktów dla profesjonalistów, aktywnie zaangażowała się w pomoc dla osób dotkniętych powodzią na Dolnym Śląsku i Opolszczyźnie. Szczególną uwagę poświęcono małym lokalnym przedsiębiorstwom, które najbardziej ucierpiały wskutek kataklizmu.
W ramach akcji pomocowej firma zebrała informacje o potrzebach klientów, którzy stracili dobytek i możliwość prowadzenia działalności gospodarczej. Do poszkodowanych trafiły pakiety zawierające odzież ochronną, obuwie, rękawice, środki czystości oraz narzędzia do sprzątania, takie jak wiadra czy łopaty. W procesie ich przygotowania uczestniczyli pracownicy centrali w Warszawie, którzy skompletowali kilkaset zestawów najpotrzebniejszych produktów. Przedstawiciele handlowi Würth Polska odwiedzili klientów, oferując wsparcie tym, którzy najbardziej tego potrzebowali.
- Naszym priorytetem jest zawsze pomoc klientom, szczególnie w kryzysowych sytuacjach. Zdajemy sobie sprawę, że odbudowa po powodzi to ogromne wyzwanie, zwłaszcza dla małych przedsiębiorców, którzy stracili nie tylko majątek, ale i narzędzia pracy. Dlatego zależało nam na szybkim działaniu i dostarczeniu środków, które pomogą im wrócić do normalności - podkreśla Robert Karolak, dyr. Marketingu Würth Polska.
Informacja prasowa
Portal publikuje informacje prasowe skierowane do pracujących w warsztatach samochodowych napraw oraz środowiska aftermarketu motoryzacyjnego.
0 komentarzy dodaj komentarz