Produkty Texaco HDAX to rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb, które można zintegrować z różnymi systemami wytwarzania energii. Kolejny w serii środek – Texaco HDAX 8200 SAE 40 – został stworzony specjalnie do najnowszej generacji wysokowydajnościowych, niskoemisyjnych i turbodoładowanych silników 4-suwowych. Jest zalecany do używania w tradycyjnych silnikach na gaz ziemny oraz instalacjach kogeneracyjnych.
Dzięki specjalnej kompozycji o niskiej zawartości fosforu HDAX 8200 SAE 40 spełnia normy i wymagania katalizatorów, nadając się do stosowania z paliwami o niskiej zawartości siarki i chlorofluorowęglowodorów (CFC). Tym samym jest rozwiązaniem alternatywnym dla olejów o wyższej liczbie zasadowej, takich jak HDAX 9500, używanych w środowiskach z wysoką zawartością CFC czy gazu kwaśnego.
HDAX 8200 SAE 40 oferuje wydłużone okresy między wymianami oleju oraz jego niższe zużycie dzięki podwyższonej odporności na utlenianie, nitrację i utrzymanie prawidłowego wskaźnika substancji zasadowych w oleju (TBN). Skuteczna kontrola osadów olejowych oraz poziomu zużycia oleju pomaga zadbać o czystość silnika, zmniejszając jego koszty konserwacyjne.
Stworzony na bazie najwyższej jakości olejów, HDAX 8200 SAE 40 jest propozycją o bardzo niskiej zawartości siarki, azotu i substancji aromatycznych. Cechuje się złożonym składem dodatków, zawierającym dyspergatory bezpopiołowe oraz detergenty, inhibitory korozji i środek przeciwzużyciowy, który zapewnia ochronę przed korozją i pomaga zapobiegać powstawaniu osadów w komorze spalania. Zoptymalizowany poziom popiołów zapewnia pełną kontrolę recesji zaworów i zapobiega potencjalnemu przedwczesnemu zapłonowi.
Olej HDAX 8200 SAE 40 uzyskał już aprobatę stworzonej przez firmę Rolls-Royce marki MTU dla silników gazowych serii 4000, a także producenta silników wysokoprężnych i gazowych Bergen Engines – dla silników na gaz ziemny.
Gamę produktów z serii HDAX opracowano z myślą o korzyściach dla działalności w sektorze przemysłu, gdzie kluczem do sukcesu jest wysoka jakość i innowacyjność.
0 komentarzy dodaj komentarz