W 2024 roku ExxonMobil świętuje 50-lecie wprowadzenia na rynek oleju silnikowego Mobil 1™. Z tej okazji firma przybliży 50-letnią historię marki Mobil 1 serią inicjatyw obejmujących partnerstwa, obecność w sportach motorowych oraz w wirtualnej rzeczywistości. Planowane wydarzenia podkreślą historyczne, teraźniejsze i nowe relacje z producentami OEM, partnerami ze świata sportów motorowych i nie tylko.
Począwszy od pierwszego w pełni syntetycznego samochodowego oleju silnikowego, a następnie tworząc linię olejów Mobil 1, marka Mobil 1 zajmuje wiodąca pozycję na świecie w dziedzinie ochrony silników pojazdów, zapewniając niezrównaną jakość i wydajność przez pięć dekad. Obecnie Mobil 1™ to globalna marka syntetycznych olejów silnikowych, istotnie zaangażowana w rozwój innowacji i współpracę w zakresie ochrony i wydajności silnika, oraz otwarta na klientów.
W celu podkreślenia wyjątkowego jubileuszu powstał krótki film podsumowujący historyczną drogę Mobil 1. ExxonMobil na potrzeby tego projektu zaprosił do współpracy Davida Coultharda, byłego kierowcę Formuły 1 i zespołu McLaren, który wprowadza we wciągającą podróż przez ewolucję marki Mobil 1, jej istotne partnerstwa i osiągnięcia technologiczne. W tegorocznym sezonie sportów motorowych marka Mobil 1 będzie świętować swoje 50-lecie również poprzez specjalny branding samochodów i inne atrakcje nawiązujące do bogatej historii Mobil 1 na torach wyścigowych.
50-letnia historia Mobil 1 jest znakomitym potwierdzeniem zdolności ExxonMobil do przekraczania granic oraz zaangażowania marki w podnoszenie wydajności i zrównoważony rozwój. Marce Mobil 1 zaufali wiodący producenci samochodów, zawodowi kierowcy wyścigowi, a wraz z nimi miliony kierowców na całym świecie. Zaawansowane formulacje olejów Mobil 1 zapewniają wysoką ochronę przed zużyciem silnika, wydłużając jego żywotność i zmniejszając koszty ponoszone przez kierowców na utrzymanie pojazdu.
ExxonMobil ma świadomość, że za sukcesem marki Mobil 1 stoi nie tylko produkt wyróżniający się technologią, ale ścisła współpraca z wiodącymi producentami samochodów, zespołami wyścigowymi i ekspertami branżowymi. Ta współpraca umożliwiła Mobil 1 ciągłą ewolucję i wyznaczanie nowych standardów branżowych.
– Marka Mobil 1 pozostaje zaangażowana w utrzymywanie i rozwijanie znaczących relacji – powiedział Robert Shearer, dyrektor ds. sponsoringu globalnego. – Patrząc w przyszłość, jesteśmy podekscytowani kontynuacją wspólnych innowacji i analiz, które wynikają z naszej pracy z producentami samochodów, zespołami wyścigowymi oraz innymi cenionymi partnerami. Technologia „z toru wyścigowego na drogę” jest widoczna przy każdym ulepszeniu oleju silnikowego Mobil 1.
0 komentarzy dodaj komentarz