Fot. TotalEnergies
Zajęcia w Katowicach, Kaliszu i Koszalinie zrealizowano z inicjatywy samych uczniów, którzy są sympatykami Adama i Patryka, ambasadorów marki TotalEnergies
TotalEnergies podsumował 3. sezon szkoleniowy Akademii Quartz – projektu skierowanego do studentów uczelni technicznych oraz uczniów szkół średnich o profilu samochodowym.
Akademia Quartz to cykl edukacyjny łączący wykłady, prezentacje multimedialne i konkursy (grywalizację) z nagrodami. Zakres programowy obejmuje wszystko, co wiąże się ze smarowaniem silników i najnowocześniejszymi olejami w oparciu o badania i doświadczenie TotalEnergies. Zajęcia prowadzone są w porozumieniu z przedstawicielami poszczególnych placówek.
W kwietniu 2023 roku zespół Akademii Quartz odwiedził Politechnikę Warszawską (wydział SIMR), z którą podpisano umowę o współpracy, umożliwiającą studentom realizację programów edukacyjnych przy aktywnym wsparciu inżynierów TotalEnergies.
W kolejnych miesiącach odbyły się zajęcia w szkołach profilowanych w Warszawie, Katowicach, Kaliszu i w Koszalinie. Łącznie w warsztatach wzięło udział ponad 500 słuchaczy.
Każde spotkanie niosło ze sobą spory ładunek emocji. Wiedzą o olejach i smarowaniu silnika dzielili się: Adam Klimek – najpopularniejszy mechanik w Polsce, a zarazem ambasador marki TotalEnergies, Andrzej Husiatyński – kierownik działu technicznego TotalEnergies Marketing Polska oraz Patryk Mikiciuk – znany dziennikarz motoryzacyjny.
Wszyscy uczestnicy szkoleń otrzymali od TotalEnergies firmowe upominki, m.in. koszulki, bluzy, plecaki oraz ubrania warsztatowe. Nie zabrakło wspólnych zdjęć pamiątkowych i autografów.
Solidne merytoryczne fundamenty projektu i dopracowana forma przekazu zostały pozytywnie ocenione zarówno przez kadrę pedagogiczną, jak i samych uczniów, mimo że udział w zajęciach był ponadprogramowy.
0 komentarzy dodaj komentarz