Brytyjski producent luksusowych samochodów McLaren Automotive oraz Tenneco – producent części – ogłosili, że Monroe został oficjalnym dostawcą inteligentnego zawieszenia (Monroe® Intelligent Suspension) dla gamy samochodów drogowych McLaren.
Monroe® i McLaren Automotive współpracują już ponad 10 lat, opracowując i wdrażając innowacyjne technologie zawieszenia. Inauguracyjnym, wspólnym projektem było zawieszenie Kinetic® w pierwszym supersamochodzie McLaren Automotive 12C, wdrożone w 2011 roku. Obecnie Tenneco dostarcza McLarenowi swoje najnowocześniejsze elektroniczne systemy zawieszenia Monroe® Intelligent Suspension. Są one kluczowym elementem zapewniającym precyzyjne prowadzenie i niepowtarzalne wrażenia z jazdy. Gama obejmuje dwie wersje – Intelligent Suspension CVSA2 oraz Intelligent Suspension CVSA2/Kinetic®.
Technologia Monroe® Intelligent Suspension CVSA2 to cztery lekkie, regulowane elektronicznie amortyzatory dwuzaworowe, które w sposób ciągły dostosowują charakterystykę tłumienia zależnie od kąta skrętu kierownicy, prędkości pojazdu, przyspieszenia, przechyłów nadwozia i innych danych. Kierowca może wybrać preferowany tryb jazdy, podczas gdy system dostosowuje się do otoczenia w czasie rzeczywistym, aby zmaksymalizować kontrolę nad pojazdem, komfort i bezpieczeństwo. Zawieszenie to jest montowane w modelach McLaren 540C, 570GT, 570S i 600LT, GT oraz wysokowydajnym supersamochodzie hybrydowym Artura.
System Monroe Intelligent Suspension CVSA2/Kinetic łączy adaptacyjne sterowanie amortyzatorami CVSA2 z wyjątkowym, lekkim hydraulicznym systemem kontroli przechyłów. Razem, technologie te jednocześnie zapewniają wyjątkowe właściwości jezdne, adekwatne do osiągów McLarena. Systemy CVSA2/Kinetic zastosowano w modelach MP4-12C, 650S, 675LT, 720S, 765LT i Elva, a także w nowym 750S. Technologia ta jest również zintegrowana z układami zawieszenia modeli McLaren P1™, McLaren P1™ GTR, McLaren Senna i Speedtail Ultimate.
Informacja prasowa
Portal publikuje informacje prasowe skierowane do pracujących w warsztatach samochodowych napraw oraz środowiska aftermarketu motoryzacyjnego.
0 komentarzy dodaj komentarz