Zbliża się czas zmiany opon z letnich na zimowe. Dzięki kompleksowym informacjom technicznym i danym produktów TecAlliance wspiera warsztaty w efektywnym przeprowadzaniu wymian opon, co generuje dodatkową sprzedaż, a jednocześnie przyczynia się do zatrzymania w dłuższej perspektywie klientów zadowolonych z dobrej obsługi.
Dzięki rozwiązaniu TecRMI, TecAlliance oferuje zgodne z wymaganiami producentów dane dotyczące napraw i przeglądów wszystkich popularnych producentów pojazdów w obszarach naprawy, mechaniki, przeglądów i diagnostyki. Podczas wymiany TecRMI pomaga w wyborze właściwych opon: na podstawie informacji o rozmiarze, wyborze pojazdu lub numeru identyfikacyjnego pojazdu (VIN), TecRMI pokazuje wszystkie możliwe kombinacje kół i opon.
Informacje na temat prawidłowego ciśnienia powietrza, momentów dokręcenia i punktów podnoszenia, a także instrukcje dotyczące prawidłowego montażu i demontażu czujników ciśnienia w oponach (TPMS) umożliwiają bezpieczną i zgodną z wymaganiami OE wymianę opon.
Kategoria opon w katalogu TecDoc została w zeszłym roku poszerzona o dodatkowe marki. Dzięki nowemu modułowi wyszukiwania opon warsztaty mogą szybko i łatwo znaleźć odpowiedni model opony.
TecAlliance udostępnia również szereg profesjonalnych list kontrolnych w TecRMI, z których warsztaty mogą korzystać, aby oferować swoim klientom optymalne porady i wyjaśnienia, a tym samym budować zaufanie. Lista kontrolna wymiany opon, kontrola zimowa, lista kontrolna ochrony antykorozyjnej i wiele innych list ułatwiają codzienną pracę.
Korzystając z listy kontrolnej wymiany opon, pracownik warsztatu sprawdza m.in. profil, stan i bezpieczeństwo montowanych opon i kół, system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) oraz baterie czujników TPMS. Zdemontowany zestaw opon jest również sprawdzany, aby w razie potrzeby warsztat mógł w odpowiednim czasie zamówić dla klienta nowe opony.
Przeglądy zimowe i przeglądy zabezpieczeń antykorozyjnych dają dodatkowe możliwości sprzedaży, na przykład poprzez uzupełnienie płynów lub wymianę części eksploatacyjnych, takich jak pióra wycieraczek czy klocki hamulcowe.
Klient otrzymuje przejrzystą listę, jakie prace i kontrole zostały przeprowadzone i z jakim skutkiem. Oznacza to, że zawsze ma pewność, że może całkowicie polegać na swoim warsztacie.
0 komentarzy dodaj komentarz