Wyniki Raportu GfK za pierwsze półrocze 2009 roku potwierdzają, że tytuł lidera rynku urządzeń GPS zarówno w regionie Europy Środkowo–Wschodniej, jak i w Polsce należy do Mio Technology.
Zgodnie z danymi, których dostarcza najnowszy Raport GfK, Mio Technology zakończyło pierwsze półrocze 2009 roki z ponad 23% udziałem w rynku urządzeń do nawigacji, co zapewnia producentowi niekwestionowaną pozycję lidera w Europie Środkowo–Wschodniej. Raport GfK potwierdza również, że Mio zachowało najwyższą pozycję na rynku urządzeń do nawigacji w Polsce - w czerwcu udziały w sprzedaży wynosiły prawie 30% .
Firma Mio Technology powstała w maju 2002 roku; obecnie działa na Tajwanie, w Chinach, Europie, Ameryce Północnej, Australii, Japonii oraz Korei Południowej. Zatrudnia ponad 1500 osób na całym świecie, a swoje produkty oferuje w ponad 47 krajach.
0 komentarzy dodaj komentarz