Nowe logo zaprezentowała firma BorgWarner. Odzwierciedla ono jej transformację w kierunku e-mobilności poprzez realizację strategii Charging Forward – jest ukierunkowane na przyszłość, dynamiczne i sygnalizuje nowy rozdział w długiej i dumnej historii firmy. To pierwsza zmiana logo od ponad trzech dekad.
BorgWarner ogłosił swoją strategię Charging Forward w marcu 2021 roku i poczynił znaczne postępy w osiąganiu swoich celów. Firma jest na dobrej drodze do osiągnięcia poziomu co najmniej 25% swoich przychodów ze sprzedaży pojazdów elektrycznych (EV) do 2025 r. Ponadto fuzje i przejęcia skoncentrowane na pojazdach elektrycznych przekroczyły zakładany plan dzięki pięciu przejęciom, jakich firma dokonała w obszarach akumulatorów, silników elektrycznych, energoelektroniki i przestrzeni do szybkiego ładowania prądem stałym, a wydzielenie firmy PHINIA, które ma się zakończyć w trzecim kwartale tego roku, przyczyni się do spełnienia celów firmy w zakresie optymalizacji portfela produktów spalania.
BorgWarner spodziewa się, że do 2027 r. przychody z e-produktów wyniosą ponad 10 miliardów dolarów.
- Teraz jest właściwy czas na przedstawienie naszego nowego logo. Oznacza to ogromny postęp, jaki poczynił nasz zespół, przekształcając firmę BorgWarner z lidera technologii napędów konwencjonalnych w lidera w dziedzinie mobilności, w tym e-mobilności — powiedział Frédéric Lissalde, prezes i dyrektor generalny BorgWarner.
W celu opracowania nowego logo firmy BorgWarner nawiązał współpracę z Siegel+Gale – firmą zajmującą się strategią marki.
0 komentarzy dodaj komentarz