strona główna Aktualności BorgWarner ma nowe logo
2023-06-13, ostatnia aktualizacja 2023-06-13 15:38

BorgWarner ma nowe logo

To pierwsza zmiana logo firmy BorgWarner od ponad trzech dekad

Fot. BorgWarner

To pierwsza zmiana logo firmy BorgWarner od ponad trzech dekad

Nowe logo zaprezentowała firma BorgWarner. Odzwierciedla ono jej transformację w kierunku e-mobilności poprzez realizację strategii Charging Forward – jest ukierunkowane na przyszłość, dynamiczne i sygnalizuje nowy rozdział w długiej i dumnej historii firmy. To pierwsza zmiana logo od ponad trzech dekad.

BorgWarner ogłosił swoją strategię Charging Forward w marcu 2021 roku i poczynił znaczne postępy w osiąganiu swoich celów. Firma jest na dobrej drodze do osiągnięcia poziomu co najmniej 25% swoich przychodów ze sprzedaży pojazdów elektrycznych (EV) do 2025 r. Ponadto fuzje i przejęcia skoncentrowane na pojazdach elektrycznych przekroczyły zakładany plan dzięki pięciu przejęciom, jakich firma dokonała w obszarach akumulatorów, silników elektrycznych, energoelektroniki i przestrzeni do szybkiego ładowania prądem stałym, a  wydzielenie firmy PHINIA, które ma się zakończyć w trzecim kwartale tego roku, przyczyni się do spełnienia celów firmy w zakresie optymalizacji portfela produktów spalania.

BorgWarner  spodziewa się, że do 2027 r. przychody z e-produktów wyniosą ponad 10 miliardów dolarów.

- Teraz jest właściwy czas na przedstawienie naszego nowego logo. Oznacza to ogromny postęp, jaki poczynił nasz zespół, przekształcając firmę BorgWarner z lidera technologii napędów konwencjonalnych w lidera w dziedzinie mobilności, w tym e-mobilności — powiedział Frédéric Lissalde, prezes i dyrektor generalny BorgWarner.

W celu opracowania nowego logo firmy BorgWarner nawiązał współpracę z Siegel+Gale – firmą zajmującą się strategią marki.

Tagi

BorgWarner 



Wasi dostawcy

Podobne

Polecane


ver. 2023#2