W pierwszych dniach kwietnia ruszyła nowa edycja długoterminowej promocji VIP TO TRIP, organizowanej przez Auto Partner SA przy wsparciu licznych partnerów. Jak co roku, uczestnicy akcji – klienci organizatora – mogą wygrać jeden z dwóch proponowanych wyjazdów szkoleniowych, które w tym roku odbędą się na malowniczej greckiej wyspie Korfu oraz w tajemniczej Islandii.
Uczestnicy promocji po zalogowaniu do platformy www.viptotrip.pl zobaczą dwa indywidualnie wyliczone dla siebie targety zakupowe do zrealizowania na towarach partnerów akcji. Osiągnięcie wskazanego celu zakupowego jest gwarantem otrzymania nagrody – możliwości wyruszenia w tygodniową podróż pełną wrażeń.
Realizacja pierwszego targetu zakupowego nagrodzona zostanie wyjazdem szkoleniowym na grecką wyspę Korfu, zwaną „królową wysp jońskich”, gdzie laureaci będą przez tydzień relaksować się w otoczeniu urzekających miejscowych krajobrazów. W ramach wyjazdu zaplanowano zwiedzanie najważniejszych zakątków starożytnej wyspy, czas na aktywny wypoczynek, wieczory z atrakcjami oraz zakwaterowanie w czterogwiazdkowym hotelu all inclusive.
Klienci, którzy zrealizują drugi target zakupowy, będą mieli okazję wyruszyć na wyprawę do ziemi ognia i lodu, czyli do Islandii. W trakcie wyjazdu będą się przemieszczać samochodami 4x4, by wzdłuż i wszerz poznać kraj nieokiełznanej przyrody, pełen wodospadów, lodowców, fiordów i wulkanicznych gejzerów. Będzie relaks w gorących źródłach, trekking po lodowcu oraz zwiedzane Reykjaviku.
Promocja trwa od 1 kwietnia do 30 listopada 2023 r. Uczestnicy swoje postępy i stopień realizacji targetów zakupowych mogą śledzić na platformie www.viptotrip.pl, gdzie dostępny jest również regulamin promocji.
Partnerami tegorocznej edycji VIP TO TRIP są
Tytularni: MaXgear, Bosch, Quaro, Meyle, ZF (Sachs, Lemförder, TRW, ZF)
Główni: Rooks, NK, Continental, KYB, Magneti Marelli, MANN, NRF, Rymec, Schaeffler (LuK, INA, FAG), Textar, Varta, ATE, Febi, Valeo, SKF, Castrol, Osram
Techniczni: Blue Print, Meat & Doria, FAI
0 komentarzy dodaj komentarz