ExxonMobil
Mobil Boxx traktowane są przez warsztaty jako rozwiązanie optymalne i mocna alternatywa wobec tradycyjnych opakowań
Olej silnikowy przechowywany w 20-litrowym, odpornym na rozdarcie worku plastikowym z kranikiem w kartonowym opakowaniu – taka koncepcja ExxonMobil zadebiutowała na polskim rynku motoryzacyjnym w 2019 roku podczas targów Poznań Motor Show i została określona mianem innowacji w branży olejowej. Dzisiaj opakowania Mobil Boxx można znaleźć w coraz większej liczbie warsztatów, które doceniają praktyczność, wygodę oraz względy środowiskowe tego rozwiązania.
Nie każdy warsztat jest zainteresowany zakupem olejów w 208-litrowych beczkach, ponieważ w wielu przypadkach oznacza to nadmierne mrożenie kapitału i konieczność utrzymywania wysokich zapasów. To również kwestia indywidualnego zapotrzebowania warsztatu na oleje silnikowe i możliwości oferowania wielu produktów o różnych klasach lepkości i aprobatach. Dlatego 20-litrowe opakowania Mobil Boxx traktowane są przez warsztaty jako rozwiązanie optymalne i mocna alternatywa wobec tradycyjnych opakowań 1- i 4-litrowych oraz beczek.
– Mobil Boxx daje możliwość lepszej kontroli kosztów operacyjnych i lepszego zarządzania zapasami. Zaoszczędzić można również na magazynowaniu, co jest szczególnie istotne dla małych i średnich serwisów samochodowych. Ponadto koszty utylizacji są niższe, a nowatorskie opakowanie pomaga w realizacji polityki zrównoważonego rozwoju – mówi Marek Nowicki, Advisor Key Accounts Automotive z ExxonMobil.
Mobil Boxx zawiera 85% mniej plastiku w porównaniu z 20-litrowym opakowaniem tradycyjnym i jest o 24% od niego lżejszy. To efekt zastosowania odpornego na uszkodzenie worka z kranikiem i schowania go w stabilnym opakowaniu kartonowym. Mniejszy rozmiar i niższa waga podnoszą efektywność transportu, co przekłada się na możliwość ograniczenia emisji CO2 w ramach dostaw. Mobil Boxx z pewnością należy do ciekawszych rozwiązań, jakie w ostatnich latach zostały zaproponowane mechanikom. Warsztat zyskuje również na wyglądzie. Stojak, kartonowe opakowania i nalewaki uatrakcyjniają wnętrze serwisu, a czytelne oznakowanie produktów minimalizuje ryzyko pomyłek przy doborze odpowiedniego oleju do silnika.
Warsztaty korzystające z Mobil Boxxa zachwalają również wygodny i dobrze zaprojektowany system pobierania oleju, który rozwiązuje problem wycieków, często towarzyszących używaniu oleju silnikowego z beczek. W przeciwieństwie do beczek, Mobil Boxx jest dużo lżejszy i łatwiejszy w przenoszeniu. Nie wymaga dodatkowego systemu pompowania, a szczelne opakowanie zmniejsza ryzyko zanieczyszczenia. Olej jest gotowy do użycia w kilku prostych krokach. Wystarczy położyć kartonowe opakowanie na tylnej ściance i rozerwać perforację przy znaku OTWÓRZ TUTAJ. Wyginamy perforowane krawędzie opakowania na zewnątrz i montujemy kranik we właściwym miejscu. Następnie odstawiamy opakowanie na regał lub w inne dogodne miejsce.
– Nowatorskie opakowanie ExxonMobil redukuje także ilość odpadów wytwarzanych w warsztacie. Po zużyciu oleju, kartonowe opakowanie łatwo złożyć i oddać do recyklingu. Pusty worek foliowy trafia do odpadów olejowych. Objętość takiego odpadu jest wielokrotnie mniejsza niż w przypadku opakowań tradycyjnych o takiej samej pojemności – dodaje specjalista ExxonMobil.
Aktualnie w ofercie olejów silnikowych ExxonMobil dostępnych w opakowaniach Mobil Boxx znajdziemy m.in. Mobil 1 FS 0W-40, Mobil 1 ESP X2 0W-20, Mobil Super 3000 X1 5W-40, Mobil Super 3000 X1 F-FE 5W-30 czy Mobil Super 2000 X1 10W-40. Oferta jest nieustannie poszerzana i dopasowywana do zmieniających się potrzeb klienta warsztatowego.
Więcej informacji na temat olejów silnikowych znajduje się na stronie internetowej Mobil i u autoryzowanych dystrybutorów środków smarnych Mobil: Dexol, Ekonaft, Mobipol oraz SmartPlus.
0 komentarzy dodaj komentarz