Długoterminowa promocja AP Expert 2022 miała swój Wielki Finał w dniach 9-11 września w Nosalowym Dworze w Zakopanem, do którego zjechali mechanicy z całej Polski. Najpierw sprawdzili swoją wiedzę w Finale Teoretycznym – rozwiązując niełatwe testy. Następnego dnia na najlepszych czekały zadania Małego i Dużego Praktycznego. Zadania finałowe dostarczyły wielu wrażeń zarówno finalistom, jak i partnerom, którzy je przygotowali. W trakcie Finału Praktycznego odbyły się także targi wystawiennicze, podczas których uczestnicy wydarzenia mogli zapoznać się z aktualną ofertą handlową 32 partnerów promocji.
Dla uczestników Wielkiego Finału przygotowane były liczne atrakcje: m.in. mogli wybrać się na grę miejską „Śladami Zakopanego”, zbudować samochód wyścigowy i zmierzyć się na trasie przy hotelu lub spróbować swoich sił na symulatorach rajdowych, albo też pojechać do Białki Tatrzańskiej, gdzie czekały na nich rowery elektryczne, trasy off-roadowe i buggy, a także turniej strzelecki.
Niezapomnianych wrażeń dostarczyła wieczorna gala, na której pięciu uczestników Dużego Finału odebrało nagrody rzeczowe: motocykl, elektryczny skuter, rower i hulajnogę, a laureatom Małego Finału wręczone zostały symboliczne czeki na rabaty transakcyjne.
Zwycięzcą 9. edycji AP Expert i laureatem tytułu „Wybitny wśród ekspertów” okazał się Krzysztof Grudzień z firmy Tip-Top Piotr Ziółkowski, który tym samym zdobył kluczyki do nagrody głównej – škody kamiq 2022 1.5 TSI 150 KM.
Partnerami tegorocznej edycji AP EXPERT byli:
Partnerzy tytularni: MaXgear, Quaro, Bosch, Meyle, Sachs, Lemförder, Castrol, Continental, ATE.
Partnerzy główni: Valeo, Febi, Mann, Schaeffler (LuK, INA, FAG), SKF, NRF, Rymec, Varta, Total, ELF, Magneti Marelli, NK, Hella, Philips, Narva, KYB, Fanfaro.
Partnerzy techniczni: Rooks, AS, Pierburg, Kolbenschmidt, Bilstein, Ajusa, Blue Print, Motul.
Patronat medialny: MotoFocus.
0 komentarzy dodaj komentarz