Podczas tegorocznych targów Automechanika we Frankfurcie firma AISIN Europe pokaże, że jako producent oryginalnego wyposażenia wykorzystuje obecnie tę samą siłę, wiedzę i zaangażowanie w dziedzinie jakości w ramach swojej oferty na rynku wtórnym. Firma ogłosi podczas targów, że rozszerzyła użycie swojej marki ADVICS – będącej synonimem jakości oryginalnego wyposażenia – na całe portfolio swoich produktów hamulcowych na rynku wtórnym.
Komunikaty te zostaną przekazane podczas krótkiej konferencji prasowej, która odbędzie się 14 września o godzinie 9–9.30 (stoisko nr C30 w hali 4). Podczas konferencji podane zostanie śniadanie i kawa.
– Biorąc pod uwagę, że są to największe i najbardziej wpływowe targi na rynku wtórnym, jednostka AISIN Europe Aftermarket jest dumna, że weźmie udział w tegorocznej imprezie we Frankfurcie po raz pierwszy jako samodzielny pion biznesowy – wyjaśnia Bérenger Léonard, starszy menedżer ds. strategii na rynku wtórnym.
Marka ADVICS (Advanced Intelligent Chassis Systems, pol. zaawansowane inteligentne systemy podwozia) wykorzystywana była wcześniej przez firmę na rynku wtórnym wyłącznie w ramach jej programu produktów hydraulicznych. Obecnie pod logo ADVICS dostępne są również hamulce, klocki hamulcowe, zaciski i cylindry hamulcowe, wzmacniacze hamulców i rozpieracze hydrauliczne do pojazdów europejskich i azjatyckich.
Firma wykorzysta również targi jako platformę umożliwiającą zaprezentowanie rozwoju swoich produktów w zakresie tarcz hamulcowych, elektrycznego hamulca postojowego (EPB) i płynu hamulcowego.
0 komentarzy dodaj komentarz