Philips wprowadził do oferty nowe retrofity Ultinon Pro3021 LED. To odpowiedź marki na niemarkowe produkty, które cechuje niska jakość parametrów użytkowych.
Retrofity LED marki Philips otrzymały już aprobaty do użytku na drogach publicznych wydane przez odpowiednie urzędy Austrii, Chorwacji, Francji, Korei czy Niemiec. W pozostałych krajach ich sprzedaż jest dozwolona, ale z przeznaczeniem do użytku na zamkniętych odcinkach, np. torach off-roadowych.
Obecnie marka Philips oferuje kolejne generacje retrofitów LED z serii Ultinon Pro6000 i Pro9000 oraz Essential. Różnią się one parametrami użytkowymi, natomiast wspólnym mianownikiem jest dbałość o najwyższej jakości wykonanie i zastosowane części. W tym elektroniki i autorskich diod Lumileds LED.
W retrofitach Philips Ultinon Pro3021 (dostępne typy H1, H3, H4 i H11 oraz HB3/HB4, HIR2 i Fog) źródło światła stanowią diody LED SMD o temperaturze barwowej rzędu 6000K. Zastosowane rozwiązania zachowują przepisową linię odcięcia i zapobiegają oślepianiu pozostałych uczestników ruchu drogowego.
W kompaktowy korpus retrofitów wbudowano podwójny mechanizm rozpraszania ciepła. Składa się na niego aluminiowy radiator z dużą powierzchnią chłodzenia i zasilany silniczkiem wentylator. Takie rozwiązanie gwarantuje optymalną stabilność świecenia i zabezpiecza przed uszkodzeniami termicznymi.
Jednolity korpus skrywa również niezbędne sterowniki, co wyeliminowało konieczność montażu dodatkowych kabli i elektroniki. W optymalnym dopasowaniu retrofitów do istniejącej już optyki reflektora służą pierścienie adaptacyjne. Wszystkie dostępne typy Ultinon Pro3021 LED są kompatybilne z instalacją pokładową 12 V i 24 V.
0 komentarzy dodaj komentarz