Marka Elf rozszerza ofertę o osiem nowych olejów. Każdy z nich został zaprojektowany z myślą o konkretnej marce silników samochodowych i ma odpowiednie homologacje poszczególnych producentów.
Wkrótce do sprzedaży trafią nowe olejów z homologacjami: BMW, Forda, GM, Hyundaia, Kii, Opla i Volkswagena. Nowością w gamie będzie także olej do diesli koncernu PSA. Olejowe nowości, z którymi Elf wchodzi w rok 2022, obrazują strategię koncernu, który na etapie projektowania ściśle współpracuje z największymi producentami samochodów osobowych i ciężarowych.
W wymagającej klasie 0W-20 pojawią się dwa nowe produkty: Evolution Full-Tech APX 0W-20 (ACEA C5, API SN – RC, ILSAC GF-5) – przeznaczony do najnowszych benzynowych silników BMW, Jaguar, Land Rover (STJLR.03.5004) oraz Evolution Full-Tech VSX 0W-20 (ACEA C5) – polecany do najnowszych silników benzynowych i wysokoprężnych grupy VW (homologacja VW 508.00 / 509.00 i Porsche (C20).
Pozostałe nowości to:
Evolution Full Tech FDX 0W-30 (ACEA C2) – to olej dopasowany do wybranych silników wysokoprężnych Forda (homologacja Ford: WSS-M2C950-A oraz Jaguara i Land Rovera STJLR.03.5007).
Elf Evolution Full Tech Fex 5W-20 (ACEA C5, API SN/CF) – to pozycja do silników Forda, Jaguara i Land Rovera. Nadaje się do jednostek Eco-Boost (homologacja Ford: WSS-M2C-948-B, Jaguar Land Rover: STJLR.03.5004).
Evolution Full-Tech DTX 5W-30 (ACEA C2 & C3, API SN/CF) – ma szereg homologacji, dzięki którym może być stosowany w najnowszych sinikach samochodów: Mercedes Benz (229.52), Opel/Vauxhall (OV0401547), General Motors (Dexos 2TM – poziom).
Evolution Full-Tech C2 5W-30 (ACEA C2) – został opracowany z myślą o silnikach benzynowych i wysokoprężnych Euro V koncernu PSA (PSA B71 2290) I Toyoty (spełnia wymagania).
Elf Evolution 900 USX 5W-30 (API SP, ILSAC GF-6A) – jest szczególnie zalecany do benzynowych silników turbo z wtryskiem bezpośrednim marki General Motors (Dexos 1TM Gen2) oraz wybranych jednostek Forda (WSS-M2C961-A1).
Elf Evolution Full-Tech LSX 5W-40 (ACEA C3, API SN/CF) – poza szeregiem dopuszczeń ma homologację VW 505.01 (nadaje się do stosowania w silnikach VW z pompowtryskiwaczami). Ponadto posiada homologacje: Porsche (A40), Mercedes Benz (229.1), Ford (WSS-M2C 917-A-poziom), Fiat (9.55535-S2-poziom), General Motors (Dexos 2TM – poziom).
0 komentarzy dodaj komentarz