Produkty Comma oferowane są w Polsce przez firmę Inter Cars SA, będącą ich wyłącznym dystrybutorem. Nie jest to jednak marka tworzona dla wielkiej sieci handlowej przez anonimowych dostawców.
Angielska firma Comma została założona w 1965 roku. Obecnie należy do światowych liderów sprzedaży aftermarketowej, czyli przeznaczonej dla użytkowników pojazdów i profesjonalistów zajmujących się ich serwisowaniem. Oleje przez nią wytwarzane powstają dzięki najnowocześniejszym technologiom, bazom produktowym o wysokiej jakości oraz optymalnym zestawom dodatków uszlachetniających. To sprawia, że znajdują one w różnych częściach świata coraz liczniejszych nabywców. W samej Wielkiej Brytanii produkty Comma mają już 28-procentowy udział w rynku, a poza nią dostępne są w 54 krajach. Oprócz olejów silnikowych firma produkuje płyny hamulcowe i do układów chłodzenia oraz rozmaite preparaty do obsługi serwisowej i napraw pojazdów.
Od bieżącego roku Comma sponsoruje oraz zapewnia wsparcie techniczne wyścigom Mistrzostw FIA Formuła 2. Teraz wszystkie startujące w nich samochody korzystają wyłącznie z olejów silnikowych i innych płynów eksploatacyjnych tej marki, co oznacza, że są one godne zaufania również w profesjonalnych warsztatach świadczących usługi zwykłym użytkownikom samochodów.
Rynkowe i techniczne nowości z linii produkcyjnych zakładów Comma trafiają niezwłocznie do sieci dystrybucyjnej Inter Cars SA. Ostatnio na tej zasadzie udostępniono polskim warsztatom całą grupę specjalistycznych środków chemicznych do renowacji układów zasilania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych.
Petrol Magic i Diesel Magic - to produkty usuwające szkodliwe osady z wtryskiwaczy, a ich zastosowanie przywraca pierwotne osiągi silników, zmniejsza zużycie paliwa i emisję gazów wydechowych oraz ułatwia rozruch w niskich temperaturach.
Petrol D-Tox i Diesel D-Tox - pierwszy z nich to intensywnie działający środek do czyszczenia w silnikach benzynowych nie tylko wtryskiwaczy, lecz także wszystkich innych części systemów zasilających oraz komór spalania (może być stosowany wraz z dowolnymi rodzajami benzyny, także w układach gaźnikowych); drugi jest silnie skoncentrowanym dodatkiem do oleju napędowego, usuwającym osady z wtryskiwaczy i całego układu paliwowego, smaruje też pompy podające i wtryskowe oraz zawiera składniki cetanowe ułatwiające samozapłony sprężonej mieszanki paliwo-powietrznej (może być stosowany we wszystkich rodzajach silników wysokoprężnych, włącznie z TDI, CDI i HDI, także z turbodoładowaniem).
Petrol Engine Flush i Diesel Engine Flush - są syntetycznymi dodatkami do zużytego oleju silnikowego, stosowanymi tuż przed jego wymianą (odpowiednio do silników benzynowych i wysokoprężnych), aby szybko i dokładnie usunąć osady i szlamy z układu smarowania oraz zneutralizować obecne w nim kwasy lub inne szkodliwe substancje chemiczne. Produkty te przygotowują więc silnik do „zalania” go świeżym olejem.
0 komentarzy dodaj komentarz