EuroWarsztat świętuje jubileusz działalności w Polsce. Sieć serwisów samochodowych powstała nad Wisłą 20 lat temu.
Pomysł założenia międzynarodowej sieci warsztatów EuroGarage, w Polsce znanej jako EuroWarsztat, zrodził się w Groupauto International w 1998 roku. Pierwsza pilotażowa sieć powstała we Włoszech. Dzisiaj granatowo-biało-zielone logo jest rozpoznawalne w Europie, Ameryce Południowej i Azji Wschodniej.
Pierwszy w Polsce punkt serwisowy pod szyldem sieci EuroWarsztat powstał w 2000 roku. Od tego czasu liczba warsztatów rosła, tworząc rozległą sieć w całym kraju.
Zdaniem kierownictwa EuroWarsztatów to szkolenia są najbardziej istotną korzyścią uczestnictwa w sieci. Dlatego w ostatnich pięciu latach rozbudowano program szkoleń, a dla każdego serwisu nieodpłatnie udostępniono oprogramowania do zarządzania warsztatem.
Przebudowano też stronę internetową sieci: jest ona bardziej widoczna w mediach. Rozwija się ponadto program lojalnościowy EuroClub. Wraz z nowym systemem informatycznym, możliwe stały się kompleksowe audyty sieci. Jednym z wyczekiwanych projektów jakie wystartowały z dużym powodzeniem, jest obsługa klientów flotowych.
Jubileusz sieci zbiegł się w czasie z obchodami dwudziestolecia istnienia Groupauto Polska (GAP), organizatora sieci EuroWarsztat. Po dwudziestu latach działalności obroty członków GAP wzrosły aż 50-krotnie.
Pandemia nie popsuła obchodów podwójnego jubileuszu. Świętowanie rozpoczęło się od jubileuszowego rajdu po Polsce, w którym złożono oficjalne wizyty zrzeszonym w sieci serwisom. Wręczono im specjalnie na tę okazję przygotowane upominki jubileuszowe. Wydarzenie zakończono konferencją dla właścicieli serwisów wchodzących w skład sieci. Podsumowano ostanie pięć lat oraz przedstawiono plany dalszego rozwoju. Na konferencji pojawili się gen. dyw. Roman Polko – były dowódca jednostki specjalnej GROM, zespół Varius Manx z Katarzyną Stankiewicz; gości na scenie zapowiadała Dorota Gardias.
0 komentarzy dodaj komentarz