Nissens Automotive wprowadził do swojej oferty elektrycznie sterowane turbosprężarki z kierownicami spalin o zmiennej geometrii, przeznaczone do popularnych modeli samochodów.
W tego typu konstrukcjach jednostka sterująca silnika pojazdu (ECU) oblicza wymagane położenie łopatek kierownicy turbiny dla żądanego obciążenia silnika i przesyła wartość do elektronicznego siłownika turbosprężarki.
Elektroniczny siłownik ze zintegrowanym czujnikiem położenia ustawia łopatki kierownicy w żądanym położeniu. Takie rozwiązanie zapewnia bardzo dokładne, płynne i szybkie sterowanie mechanizmem kierownicy turbosprężarki, a w efekcie – jej szybką reakcję.
Zalety sterowania turbosprężarki siłownikiem elektrycznym:
Turbosprężarka jest wysoce zaawansowanym i delikatnym komponentem. Pracuje w szczególnie trudnych i wymagających warunkach z prędkościami dochodzącymi do 250 000 obr./min przy temperaturze spalin wynoszącej często aż 1100°C. Nieodpowiednie warunki pracy – a zwłaszcza zanieczyszczenia i ciała obce wewnątrz układu – mogą z łatwością doprowadzić do jej uszkodzenia. Funkcjonowanie turbosprężarki jest w dużym stopniu zależne od pracy różnych systemów pojazdu. Regularne serwisowanie samochodu, dobra kondycja silnika i prawidłowe spalanie, a także odpowiednio działające układy, takie jak: smarowania silnika, dolotowy powietrza, wydechowy z zaworem EGR i filtrem DPF/katalizatorem (o ile są stosowane) – mają kluczowe znaczenie dla prawidłowego działania i żywotności turbosprężarki.
Cechy turbosprężarek Nissens:
Aktualna oferta turbosprężarek Nissens składa się z 157 turbosprężarek, co pokrywa ponad 1500 numerów OE. Wszystkie turbosprężarki Nissens są produktami First Fit. Oznacza to, że są dostarczane w opakowaniu w komplecie z uszczelkami oraz olejem do pierwszego uruchomienia turbo. Więcej informacji na stronach: www.nissens.com lub www.nissens.com.pl.
Kompletne, fabrycznie nowe turbosprężarki bez dodatkowych opłat, kaucji i zwrotów starych części
0 komentarzy dodaj komentarz