Od jesieni ubiegłego roku Hella prowadzi akcję skierowaną zarówno do właścicieli serwisów, jak i kierowców, informującą o dożywotniej gwarancji na jej produkty. W ramach tej akcji zobowiązuje się przyjmować reklamacje bezterminowo, a po ich akceptacji umożliwia klientowi otrzymanie nowego produktu lub zwrot pieniędzy.
Program wszedł w życie z dniem 1 października 2020 roku i dotyczy produktów zakupionych na terytorium Polski. Dożywotnią gwarancją objęte są produkty wykonane w technologii Halogen oraz Xenon dla pojazdów osobowych i ciężarowych dla ruchu prawostronnego z segmentu produktów:
Dożywotnia gwarancja na zakupiony produkt to spokój w eksploatacji i pewność użytkowania – jeśli produkt przestanie działać w związku z wadą, zostanie zamieniony na nowy lub klient otrzyma zwrot pieniędzy. Kupując produkty Helli objęte dożywotnią gwarancją:
Szczegółowa lista produktów zawierająca ponad 1800 części objętych dożywotnią gwarancją znajduje się na stronie: www.hella.pl/dozywotniagwarancja.
Wymiana produktu na nowy lub zwrot pieniędzy dotyczą uzasadnionych reklamacji. Gwarancja nie obejmuje uszkodzenia towaru wynikającego z:
0 komentarzy dodaj komentarz