Marka Kamoka rozszerzyła asortyment o nowe przekładnie kierownicze, które są sprzedawane bez kaucji.
Obecnie dostępne są 32 referencje: do układów kierowniczych z hydraulicznym i elektrycznym mechanizmem wspomagania, a także do układów bez wspomagania.
Przekładnie kierownicze są częściami fabrycznie nowymi (nieregenerowanymi). Tłoki przekładni wykonane są z ulepszanej stali, która zapewnia podwyższoną odporność na ścieranie. Tuleje prowadzące listwy zębate wyprodukowano z polioksymetylenu (POM), który wyróżnia się dużą odpornością, a także wytrzymałością na rozciąganie i naturalną smarownością. Przy produkcji osłon przeciwpyłowych zastosowano elastyczne tworzywo. Uszczelki wewnętrzne i zewnętrzne (uszczelki olejowe) odznaczają się dużą trwałością, a także odpornością na agresywne działanie substancji ropopochodnych.
Opisywane przekładnie można stosować w pojazdach marek Alfa Romeo, Audi, Chevrolet, Citroen, Dacia, Fiat, Hyundai, KIA, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Toyota oraz Volkswagen.
0 komentarzy dodaj komentarz