strona główna Aktualności Czat w Katalogu Online
2020-07-21, ostatnia aktualizacja 2020-07-21 09:19

Czat w Katalogu Online

Fot. Inter Cars

Fot. Inter Cars

Inter Cars testuje nowe narzędzie do komunikacji.

Część klientów korzystających Katalogu Online, ma możliwość wypróbowania nowej formy kontaktu z pracownikami Inter Cars – czatu. Dzięki niej  można szybko uzyskać pomoc w rozwiązaniu bieżących problemów, związanych np. z rozliczeniem, reklamacją czy dostawą.

Poza czatem, klienci korzystający z tego narzędzia będą mogli również:

  • wziąć udział w spotkaniach online, czyli połączeniach internetowych przy użyciu narzędzi audio-wideo;
  • uczestniczyć w szkoleniu online organizowanym przez Inter Cars;
  • dwukierunkowo wymieniać się ze swoim przedstawicielem handlowym załącznikami, np. dotyczącymi reklamacji, promocji i dokumentów finansowych;
  • otrzymywać na żywo instrukcję obsługi określonej funkcji Katalogu Online.


Wasi dostawcy


Podobne

Polecane


ver. 2023#2