Z prowadzonej przez Bilsteina kontroli zawieszenia korzystają także właściciele samochodów przeznaczonych do off-roadu. Organizatorzy akcji wskazują na najczęściej popełniany przez nich błąd, który może zaważyć na bezpieczeństwie jazdy.
Opony przeznaczone do pojazdów terenowych wyróżniają się masywnym wyglądem i dużą średnicą osadzenia. Szczególnie przy modelach typu MT można odnieść wrażenie konieczności mocnego napompowania kół. Łatwo przy tym przekroczyć wartość nawet o jeden bar. Na testerze zawieszenia przełoży się to na wynik sprawności w granicach 44–47 procent (średnia powinna oscylować wokół 65 procent).
Takie też wartości uwzględnia producent pojazdu, dlatego zawsze należy stosować się do jego wskazań. Wyrównanie i zmniejszenie ciśnienia w oponach i ponowne badanie na testerze zawieszenia z reguły przekłada się na uzyskanie poprawnych wyników.
0 komentarzy dodaj komentarz