Firma Total Lubrifiants zaprezentowała nowe opakowania olejów marek TOTAL i ELF.
Oprócz zmian we wzornictwie modyfikacje mają podkreślić, że Total Lubrifiants jest dostawcą tzw. odpowiedzialnej energii. Dotyczy to zmniejszenia masy opakowań, co zapobiegnie emisji oki 9500 ton CO2 rocznie z powodu oszczędności użytych przy produkcji surowców.
Nowe opakowania są bardziej praktyczne i łatwiejsze do rozpoznania. Klienci mogą od razu zidentyfikować potrzebny produkt za sprawą kolorów: Platinum dla najwyższego poziomu jakości, Silver dla średniego poziomu i Brązowy dla produktów z linii podstawowej. Kupujący mogą też sprawdzić nową etykietę, która jest znacznie bardziej przejrzysta i łatwiejsza do odczytania.
Najważniejsze informacje o produkcie rozmieszczone są wokół nazwy marki. Prezentują one lepkość, homologację producenta i kod QR, którego można użyć do potwierdzenia autentyczności produktu.
Nowe opakowanie mają bardziej ergonomiczny uchwyt, który przenoszenie oleju. Z kolei nowy korek ułatwia napełnianie miski olejowej podczas wymiany lub uzupełniania oleju.
0 komentarzy dodaj komentarz